از امروز شروع میکنم
از امروز شروع میکنم



شروع زندگی

 

همین یک ساعت پیش با بابام دعوا شدم.من بینیم یه ذره مشکل داره,یعنی از سمت چپ سخت میتونم نفس بکشم,این مشکل هم تازه 3-4 ماهه گرفتارش شدم.اون هم سیگار میشکه.وقتی داخل خونه اومد خونه بو سیگار گرفت,بهش گفتم بابا بزار بیرون اول خوب بوی سیگارت بره بعد بیا داخل,کلی عصبانب شد فحش بارم کرد.همین چند هفته پیش بود که 500 تومن ریختم صندوق صدقات و نذر کردم یه مریضی ناجور بگیره.اما چیزی ندیدم جز گردن کلفتی بیشتر.امروز تقریبا بدترین روز های عمرم بود.خیلی خیلی کسل بودم.نمیدونم چرا؟تنها چیزی که بهم امید میده که خودکشی نکنم برادر کوچیکمه.مثل اینکه خدا میدونست من قراره یه روز خود کشی کنم به خاطر همین داداش کوچیکم رو بهمون هدیه کرد.امروز آیدا(دختر دختر داییم)هم خونمون بود.اون کوچولو هم مشکلاتی داره.کلا این روز ها همه مشکلاتی دارن.بعضی وقت ها احساس میکنم آخر الزمان شده,بعد به خودم میگم آخر زمان هزار بار از این وضع بدتره.تا حالا شده به خودت بگی:من تو چه دنیایی زندگی میکنم؟؟؟؟

الان سال2012 هستیم,خیلی از آدم های خرافی میگن امسال آخر دنیاس.اما من میگم تازه شروع دنیاس.

اما به نظر من دیگه وقتش شده که خدا معجزه قرن21 رو رو کنه,چون کم کم اون مومن ها هم دارن به شک میافتن.

داشتم درمورد مشکل های این روزهای مردم میگفتم,در حال حاظر مردم به چند دسته تقسیم شدند:

1-کسایی که پولدارن و محتاج گرونی و تورم نیستند.

2-کسایی که پولدار بودن,و در اثر ضرر در بازار طلا,ارز,سکه ورشکست شدن.

3-کسایی که جزء مردم متوسط جامعه بودن و الان دارن سقوط میکنن.

4-کسایی که کلی قسط و بدهکاری دارن و مشکلات خود را گردن اسلام,سیاست و نظام میاندازن

گزینه 4 در واقع خودمون هستیم,یه زمان بابام همش معامله تلوزیون میکرد و کلی ضرر میکرد.یه عمر معامله گوشی میکرد و ضرر میکرد.حالا که کلی قسط و بدهکاری دارم,مشکلاتشو سر ما خالی میکنه.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 4 خرداد 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید


 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان از امروز شروع میکنم و آدرس forrst1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





fun
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

امتحان تغییر رشته
برنامه ریزی امتحان تغییر رشته
امتحان تغییر رشته
احساس
چطور شد این وبلاگ رو زدم؟؟؟؟؟؟
پنج شنبه 12 بهمن 1391
جمعه 13 بهمن 1391
همیشه عقب هستم
برنامه ریزی ترم اول بازرگانی
دوستان
فصل اتاق
این ترم
دارم آماده میشم برای فردا
بهترین موسیقی های بیکلام(سری 1)
خرید کردن
تجربیات این ترم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینترنت برگشت,زندگی برگشت
بالاخره پیدا شد
دو تا وبلاگ پرید
لیست سایت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 4596
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1